Wednesday 21 December 2011

ANGAN2

SALAM 1 MALAYSIA!!!

Sudah lama bebenar aku x update blog nih! Ini krn virus M menjelma dlm diriku.. huhuu... mmg xleh wat pape kalo virus ni msuk dlm diri kite.. kan3x??

Actually aku agak bz meng'update' blog n fb bisnes aku.. hehehe... hingga xde ms nk jengah blog aku yg nih! Ala... wat bsnes kecik2 jer. ttg handmade chocolate yg tgh femes skrg nih n kek dan sbgainya. Pendek kate, bsnes makan ler.. Kalo ada masa, jom le jengah blog aku di ayiedabakery.blogspot.com.


Aku agak berangan2 nak try resepi baru yang tgh meletop skrg nih!! Mmg meletop giler kt sume blog2 yang aku singgah! Boleh aku tmbh koleksi utk wat bsnes! hahaha...
Tp terhalang dek masa n my little boy aku yg sorg nih. Nak wat pe pun, tggu dia tdo dulu le. Kalo x, alamatnya kek x jd kek ler.. huhuhu...


Ni antara kek yang terhangat di pasaran.. jom kte layan dulu... :






RAINBOW CARAMEL CAKE







RED VELVET CAKE..

Nmpak menyelerakan kan???
Ape2 pun aku akn try jgk 1 ari nnt!! 2 angan2 aku.. huhu... Nnt bial aku dh try n mjadikkk..., aku akan post kat blog yg akn dtg n resepinya skali.. soooo.. tgguuuuuu yer...

wassalam... mmuuuaaahhhh!!!

No comments:

Post a Comment