Wednesday 9 November 2011

jom berblog!!


Custom Glitter Text

Salam perkenalan buat sume...

boring2 dok d umah, terdetik d ati " ...ape kate kalo aku wat blog sndri!! slama nie asyik baca blog org jer.."...
maka terciptalah blog aku nie.. hehe...

lepas nie sume peristiwa menarik akn aku post kan d blog aku utk tatapan sume.. Insya'Allah!!

harapan aku, moga dpt lbh rmai mmber d alam maya ni n mcari mmber yg terputus hubungan dek krn tkr no phone lah, berpindahlah n sbgainya lah. pendek kate, sume nye LAH!! heheh...slh seorang mmber yg aku cr sesgt, kak shila yg sm2 bkerja dgn aku smasa d Hospital Gerik dulu.... then dia smbung study d kolej jururawat masyarakat d Johor, n berkahwin dgn inspektor razif n menetap d kl.. kalo x silap aku, k.shila keje kat hosp putrajaya kut!! smoga kita bjumpa la... aminnn...

No comments:

Post a Comment